gtopraklar Alize27 3 litre içiyorum. Kuru meyve tüketiyorum. Zeytinyağı tüketiyorum. Sebze ve çorba tüketiyorum. Ama tık yok 😬 progestan kullanıyorum. Sanırım onun tam etkisi. Bir de hareket yok şu ara maalesef
Mirammm KardelenYB ilk çocuğumda 8/9 aylıkken aynı sorunu yaşadım şeker yoktu bunda açıkçası virüsten dolayı dr gitmedim belki oladabilir
ballilokum Ben nerdeyse hiç belirti yaşamadım ve yaşamıyorum. O yüzden bi sorun mu var diye korktum bile. Geçen hafta kontrole gidince rahatladım biraz. Ne mide bulantısı ne uyku ne halsizlik hiç bişeyim yok