Salı gecesı evde düşük yaptım. Çarşamba sabahta kurtaj oldum. Kasım’da da bır kurtajım var. Kürtaj yapan doktor 2 adet dönemi bekle dedı ayın 29 unda başka doktora randevu m var. Oda aynısını dicek belkıde ama kayınvalidem olsun çevremdekiler olsun rahmın yorulmus 6 ay bekle dıyolar. ne yapacam bilmiyorum yıne aynı seylerı yasamak istemiyorum 2 ve daha fazla kurtajı olanlar sız ne yaptınız nasıl bı yol izlediniz?