Duygu4444 Ben hamileliğimi 6. Haftada öğrendim. O zamana kadar günlük hayatıma devam etmiştim. Gerçi öğrendikten sonra da pek kasmadım rutin hayatıma, ev işlerime vs devam ettim. Ama çok şükür riskli sıkıntılı bir hamileliğim yok o açıdan rahatım, şanslıyım. Herkesin bünyesi hamilelik süreci bir olmayabilir