Kızlar 15 haftalık hamileyim sağlık ocağından hiç aramadılar. Ben arayıp bildirim yapıcaktım ama bizim burdaki sağlık ocağı biraz fazla kalabalık oluyor. Şu dönemde de biraz korkuyorum açıkçası. Rutin kontrollerime zaten gidiyorum. Aşı dışında Sağlık ocağına ne için gidiliyor? Ona göre arayıp bilgi verim