Merhaba ben 13 haftalık hamileyim. Doktor 3. Aydan itibaren benim yediklerimle bebeğin besleneceğini söylemişti. Sabah çok az kahvaltı yaptım. Şu ana kadar hiç bişey yemedim. Ben yemeyince bebek aç mı kalıyor yine kanımdaki depolanan besinlerden mi yiyor bilginiz varsa paylaşırsanız çok sevinirim