Kızlar selam, ben 26 haftalık hamileyim, en başından beri böyle aşırı bi hareket hissetmiyorum yani nerdeyse 22. Haftada bişeyler hissetmeye başladım o da çok az kuvvetli değil. Detaylıda gittiğim doktor çok iyi bir doktordu ona da sordum az hareket hissediyorum diye bebeğin eşi yukarda ondan çok hissedemiyorsundur demişti. Ama hala hareketleri çok kuvvetli değil. Ben çok takıyorum kafaya. İlk gebeliğim. Tam anlamıyla nasıl olmalı hareketleri onuda bilmiyorum. Hareket ediyor ama kuvvetli değil işte. Sizde nasıl hareketler?