Haticedemir1 Selam kızlar, Beralife ürünlerini kullananlar oldu mu? Ben 2 gündür pcos setini aldım içerisinde hayıt Suyu da var. Daha önce hayıt suyu kullananlar nasıl bir yol aldınız? Hadi buyrun bilgi paylaşımına..
Babyyyy Ben kullandım pco vardı ilk ay kullandım ve hamıle kaldım tavsıye ederim doktor tedavısız gebe kalamazsın demıstı inşallah sizde faydasını gorursunuz 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Babyyyy Sanırım sorun olmuyo unuttum sen o sayfyla konusaan cunkı bnm reglım cok duzensızdı en son temmuzda olup eylulde kullanmaya basladım o ay kaldım