AtaMommy Esseanne merhaba ben ikiz bebek beklemiyorum ama kendime bu markanın bebek arabasını aldım güzel gelmişti sizin içinde baktım şimdi 1.500 tl den 800 e düşmüş trendyolda yorumlarıda güzel araştırırsınız https://ty.gl/fpfhqvamv