Ozlemooo 9 ay 6 günlük olduk kız bebek geleceği yok (Normal doğum Bekliyoruz) bu durumda olup doğum yapanlar varmı 🙈 ya gecikirse 40 hafta geçerse ne olacak hiçbir belirti yook tam tersi bebeğim çok hareketli 🧿
Ozlemooo Aybalammm stresin yokmu ben bugün üst komşu ile kavga ettim girdigim stresi bi gör nabız oldu 180 ama ona ragmen gelen giden yok tabi bilinçli bir kavga degildi hak etti o ayrı da örnek verdim böyle bir olayda bile gelmiyor 🤔 doktorun ne dedi kontrolüm çrş benim
Ozlemooo ongelukkig ağrı banada girip cıkıyor özellikle sabaha karşı sanırsın regl oluyorum gibi birde bu saatlerde wc de klkarken belime sancı giriyor suan uyuyamıyorum yumurtalıklarım aynı adet sancısı gibi bi degisik ince ağrı oluyor
ongelukkig Ozlemooo benim adet ağrısı gibi değil bıçak saplanıyor karnıma. Ama düzenli değil işte bi 10 dk da geliyor bi 20 dk da
Ozlemooo ongelukkig dr numarası varmı hiç google dan bi baktın mı neymiş o benim kaburgama oluyor bazen inceden böle tm gögüs altıma ama bebegin ayakları demisti doktorum batıyor hocam dedim normal demisti