Mkm Kızlar tüp bebek annesi olucam inşallah. 6+4 bugün.. Şimdiye kadar bel ve kasık ağrım olmamıştı ama bugün hasta olacakmışım gibi ağrım var. Leke yada kanamam olmadı ama çok korkuyorum.. Bu belirtileri yaşayan oldu mu ?
DamlaNur29 Mkm benimde tüp bebek yaşadıkların gayet normal ama insan olur olmaz korkuyor takip et agrılarını ara ara olması gayet doğal bebek yer açıyor kendine eğer bence kötü olursan cok agrırsa doktorunla görüş