Merve_kucuk detaylı da bı sıkıntı yok. Tiroid biraz yüksek çıkmıştı ilaç ile düşünüyoruz. Şeker yüklemesinde yüksek çıktı evde ölçüme başladım fazla yüksek değil Doktorlar insanı korkutuyor dahiliye doktoru insülin başlarlar dedi. Açlık 90-95 tokluk 120-130 çıkıyor düşünüyorum da bu bebeğe fazla zarar vermez kendimce önlemler alıyorum iğne olmamak için. Başka bi sıkıntımız yok şükür. Gelişimi herşeyi iyi. Geçen hafta gittiğimde 36+3 de 3 kilo 48 cm dedi