Ayce08 Merhabalar 38 haftalık hamileyim Dr doğum kanalına girmemiş bebek dedi bu hafta doğum olmaz dedi doğum kanalın belli bir süresi varmı yoksa aşama aşama mı doğum kanalına giriyor
Suheda Ayce08 sizin haftaniza kadar inmiş olmalı die biliyorum ama net bi bilgim yok aşama.asama iniyor die biliyorum belli bi haftadan sonra inmeye basliyor heralde