Sueda29 Kızlar 10 gün oldu 7 gündür korse takıorm üzerinede şal sardm.ne zaman geçer bu göbiş şişim azaldı gbi ama yinede var göbişim başka ne yapsam ki
Svde Sueda29 doğum yapalı mı 10 gün oldu? Daha çok erken kırk çıkınca gider. Sonra zamanla normale dönüyo zaten eski kilonuza dönerseniz
medine02 Sueda29 helal olsun nasil hemen korse taktınız ben üzerinden 2 3 ay geçmesine rağmen ağrıdan takamamıştım ilk sezeryanimda
Sueda29 Harvicell canm ben bantlı bi korse aldm yamuna yı alcaktm ama bulamadm yaşadğm şehirde.kargoda geç kalır dedim erken doğum yaptım o yüZden hazırlkszdm.medikalden bantlı bi korse aldm 80 tl ye
Sueda29 medine02 canm ben inat ettim açıkcası.kaynanam geldi bu ne göbek dedi.onun inadına takıorm hiç çkarmıorm ..acıoama napaım