ags Herkese merhaba. Az evvel büyükşehirlere girişlerin 15 gün daha uzatıldığını öğrendim. Ben kendi yaşadığım şehirdeki doktor sıkıntısı sebebiyle bir saat kadar uzaklıkta olan büyükşehirde takibimi yaptırıyordum. Uzun süre bekledikten sonra aldığım bir haber hamileliğim. Üstelik kaybım ve kimyasalım da var. Dolayısıyla dikkat etmeye çalışıyorum. Takdir Allahtan elbette. Şimdi kontrollerime devam edemiyorum. İkili testimi bulunduğum şehirde yaştırmıştım fakat sonraki birçok süreç askıda kaldı. Bu durumu yaşayıp giriş Çıkış için günübirlik izin alan var mı acaba?
Nesizade05 ags benim gittiğim doktorumda aynı şehirde değil canım 1.5 saatlik uzaklıkta geçende kontrolüm vardı gittim polise hastaneden gelen randevu mesajını gösterince izin veriyorlar bizde bi sıkıntı çıkmadı gün içinde gittik geldik
Ayseyucel33 Ya ende muzdaribim benim de kaynanam gil 21 gündür burda, yasak gelince mahsur kaldılar şimdi yine uzatılmış bende bekkiyim bilgisi olan, varmı nasıl gidebilirler ya
ags Ayseyucel33 ben de merakla bekliyorum inananın. Bir an önce biter de eski günlerimize kavuşuruz inşaallah
ags Nesizade05 ben hastaneye değil de muaynehanesine gidiyorum doktorun. Bana yazı gönderse izin alabilir miyiz bi denemek istiyorum aslında. Özellikle ayrıntılı ultrason için kendi doktoruma görünmeyi çook istiyorum