Kızlar merhaba daha önceden de burada hikayemi paylasmistim yıllardır çocuk için uğraşıyorum.. bu ay ilk defa yumurtlama döneminde şiddetli ağrım oldu ovulasyon testi yaptım.. biraz yanma biraz sızlama oldu bir ara acile gitmeyi düşündüm virüsten dolayı gidemedim iki üç gun ağrı devam etti fakat daha önceden böyle bir şey yaşamamıştım acaba hamilelik mi oluştu diyorum bir anlam yüklemeye çalışıyorum..bu yandan da korkuyorum acaba çikolata kisti mi oluşuyor diye..cunku bir yıl önce kistlerim icin laparoskopi olmustum.. bu durumu yaşayan var mı sonrasında hamile olduğunu öğrenen