Merhaba hanimlar 2 saat kadar once banyoda tam sirt üstü düştüm. Bebehim hareket etmedi bel agrimda başladı hemen dr. Gittim herşey yolunda dedi ama tabi benim icim rahat etmiyor daha sonra bisey olurmu diye. 40+4. Deyiz başına boyle bisey gelen varmi