150_gelartik 22 nisan sabah adet günüm. Hic mi gebelik belirtisi olmaz yaaaaa hiiç yok. benim gibi olan varsa yazsın lütfen 😔😔😔
Ladygirl 150_gelartik aynı bende her ay aynı her ay ne yumurtlama ağrısı hissedyrm ne de gebelik belirtisi
Esraa16 150_gelartik bende 21 nisan adet günüm ben test yaptım silik çizgi cıktı fakat o ilk5 dk zamanda değil sonradan cıktı çizgi tereddütteyim
Benmbebegm 150_gelartik canım ben 32 haftalık hamileyim. Karnımın şişmesi dışında hamileliğm boyunca hiçbir belirti yaşamadım. Bulantı kusma göğüs ağrısı kasık batması vs hiç bişi olmadı. İyi düşüm iyi olsun. Rabbim en uygun zamanda hayrlısyla sağlıkla sıhhatle gönlüne göre versin inş. Diyeceğim o ki belirti arama akışına bırak
150_gelartik Dlndmr ne bilim gerçekten hep bisiler olacakmış gibi geliyor olmayınca karamsar oluyorum iste
Cutebaby Gebelik belirtisi herkeste olacak diye birşey yok benim 2 aydan sonra belirtiler başladı düşün
Gizemito Bende de hiç olmadı belirti, hiç düşünmemiştim bile. Adetim gecikince bir iki hafta öyle şüphelendim.
150_gelartik Gizemito adet gecikmesini en belirgin belirti diyolar ama buradakiler akintim arttı ağrılarım oldu yazıyor genelde
ffcihan Kızlar adetime 7 gün var ve dün test yaptım anında böyle çizgi çıktı halsizlik felan var pazartesi kan testi yapmayı düşünüyorum sizce gebelik olabilir mi
Dlndmr ffcihan benimde bir çok belirtim var ve bugün kan verdim ama sonuç 0 çıktı o yüzden beklemek lazım
Lara44 Esraa16 bende de öyle silik çıkmıştı reglime 6 gün varken ebemiz gel test yapalım dedi 14 çıktı beta yani yeni tutunuyor Çarşamba yine gideceğim salı da reglim umarım kimyasal falan olmaz… siz de bekleyin bakalım biraz
GizemKadirr Esraa16 benimde o şekilde adetime 5 gün varken erken gebelik testi yapmıştım silik çıkmıştı ama zaman geçtikçe daha belirgin olmaya başladı. İlkte belli belirsizdi. İnsallah vardır adetin gelmezse tekrar yap öyle hastaneye git su zamanda 🙏🏻
ffcihan 150_gelartik evet bel ağrısı kasık ağrısı göğüs ağrısı hemde yumurtlama zamanından beri 3 defa test yaptım üçüde pozitif yani tam net değil ama pozitif adetime daha var ya ondan dır belkide
Esraa16 150_gelartik testi dün yaptım canım ya belirti aslında akıntı olmaya başladı yine bide idrar rengi çok açık renk bide gün içerinde hiç su içmiyorum nerdeyse belki 1 bardak ama kaç kez tuvalete gidiyorum bide hislerime güvenerek yaotim testi 😂
Lara44 150_gelartik hem kasette hemde erkende çıktı silik kuzum sonra kan verdim değerim 14 çıktı. Reglime o zaman 6 gün vardı şimdi 3 gün var 🙏🏻 Ama kasıklarım ağrıypr sanki regl olacakmışım gibi korkuyorum ama buda belirtiymiş
150_gelartik Esraa16 tukettigin su miktarına göre gerçekten tuhaflık var inşallah gebelik belirtilerindir bunlar kuzum hemen hemen benle ayni gün adet olacaksin