Canim benimde 5. Haftamda basladi bir tane dusuk yaptim lekelenme yuzunden suan progestan kullaniyorum nobetci eczaneye gt progestan 100 al kullan yuksek ihtimal doktorda onu verecek sana sakın ihmal etme suam 6+3 üm 2 gundr gelmiyo leke. Ara sıra geliyo faydasini gireceksin dusuk onleyici ilac hic bir zarari yok sanada bebeginede esin veya sen git hemen al ilaci 30 lira falan