adm Yenidoğan seti kazanan annemiz @LaleKarabacakAkelik Yakında 20.000'inci annemize de kavuşuruz inşallah🙂 Happy Mom ailesi hızla büyüyor 🎉
Keriminmutluannesi adm ya böyle bişey mi vardı kazanacağımı bilsem tekrar tekrar hesabımı silip yüklerim😂
Merve77 Bilseydik çıkıp yeniden girerdik 🤣🤣 guzel düşünmüş sunuz guzel gunlerde kullansinlar inşallah
Ceremayel adm Çok saçma yeni katılan üyelere hediye var 9 ayını burda geçiren hamilelere yok. Böyle bi ayrımcılık olacaksa burda olmanında bi anlamı yok.Programı tavsiye ediodum arkadaşlarıma ama gerek yokmuş. Kazanana lafım yok güzel günlerde kullansın.
Rmyskrkus Ceremayel ne yani şimdi tavsiye eğmeyecekmişim yahu koca kadınlarız yapmayın şunu çoğu markette 10.000 20.000 kişilere alışverişte ne yaptıysa hediye ediyor biri 1000 liralık yaptıysa aa haksızlık mi diyrceksiniz
Zeynepnacar Ceremayel ay sen ne fesatsın ya. Buraya hediye için mi üye oldun? Ne güzel düşünüp birini sevindirmişler bu ne kıskançlık
dphnln Arkadaşlar ne sitem etmişsiniz öyle ☺ Kazanan şanslı annemiz güle güle kullansın, biz şanssızlığımıza küselim 😂
Ceremayel Rmyskrkus sanane benim yazdığım yorum seni ne ilgilendirio. Sana mı söyledim. Komik olmayın ben düşüncemi yazdım. Zaten kazanana yada başkasına bişey söylemedim adm söyledim. Bu kadar herşeyin üzerine atlamayın.
adm Forumun tüm üyeleri için bir memnuniyet anketi yapmayı planlıyoruz. Anketi dolduran annelerimiz arasında da çekilişle hediye vermeyi düşünüyoruz.
Ceremayel Zeynepnacar Bence siz fesatsınız. İşiniz gücünüz yok burda insanların yaptığı yorumlara zıplayıp polemik yaratmaya çalışıosunuz. Ayrıca yazdığım msjı iyi oku eğer anlama kabiliyetin varsa onun msjın fesatlıkla alakası yok. Senin için fesatlıktan kaynıo😂