Arkadaşlar merhaba! 33+2yiz oğlumla daha hiç aşağıya dönmedi. Geçen hafta kontrolde doktorum suyu iyi haftası da var dönmek için dedi ama burda çok erken dönenleri okudum. Aklıma takıldı o yüzden de. Bebeğiniz ne zaman döndü? Fazla kafama takıyorum her gün elliyorum minik kafası hep yukarda yan döndüğü de oluyor. Fazla mı evham yapıyorum acaba? İçimi rahatlatacak şeyler söyleyin ne olur😊