Benim ilk adetim 33 gün sonra olmuştu. Öncekine göre daha çok olmuştu 4 gün. 2.de ise 6gün oldu ama 3 gün normal 3 gün yok denilecek kadardı.. Benim 2 ay bekleme sürem vardı kızlar inşallah olur bebim de çocuğum 6 nisan da doldu süre. Çok istiyorum anne olmayı ilk kaybımı da unutamıyorum. Allahım kimsenin kucağını boş koymasın inşallah 💐😍