Son iki gündür cok rahatsız edici olmasada sağ kasıgımda huzursuz edici derecede bir ağrı var. Doktora gittigimde doktor kramplarımın cok fazla oldugunu söyledi ve bol bol soda içmemi tavsiye etti. Buna benzer sıkıntı yaşayan varmı var ise gecmesi için her hangi bir yol varmı?