EsoAli Kızlar 5 haftalık hamileyim kese şekli perşembe günü 8 cm bugün 15 ama uzun bi şekilde sizdede böylemi oldu korkmalımıyım yardımcı olurmusunuz
EsoAli Canım şekli uzunmuydu seninde kaçıncı hafta düzeldi çok korkuyorum daha önce 3 kaybım var o yüzden 😔
Yasemin00 Balgebe benim kesem yuvarlak ama ! kızım olucak sanırım halk dilinde urafe diye düşünüyorum aman kesenin ne önemi var saglıklı olsun yeterli 😊
1Vera_ EsoAli yok canım doktor kese şekli bozuk falan demediyse hiç korkma. Benim baya hep fasulye şeklindeydi. İçin rahat olsun