Ayseturkoz Merhaba arkadaşlar 13 haftalığız ikinci gebeliğim ve baya baya hissediyorum biraz hareketli küçük miniğim 😃
Portredekitirtil Ayseturkoz benimde ikinci gebeliğim 16+4 üz ama hissetmiyorum kişiye göre değişiyor demek ki
Erken Ayseturkoz benim ilk gebeliğim ben de ara ara hisseder gibi oldum ama çok erken dediler kursağımda kaldı 😔
Cansummm Ayseturkoz benim de 2. Gebeliğim şuan 16. Haftamdayım ama çok çok nadir hissediyorum Var yok arası. Sizler gibi değilim demekki kişiden kişiye göre değişiyor. Göbek bölgem yağlı da değil hani kilolu yağlı kişiler daha geç hissederler diyorlar.
deletedmom126 Ayseturkoz yaaaa bende 14 haftalık hamileyim 1 haftadır hissediyorum ilk gebeligim herkes bağırsaktır o diyor bebek olabilirmi ya kıpır kıpır günde 1 veya 2 kere oluyor dönüyor sanki içimde 🤗🥳
Birbayan Maşallah allah bağışlasın😊❤️Benimde ikinci gebeliğim,bende 14. Haftadan beri elimi karnıma koyunca oynadığını hissediyorum😊16. Haftadayım şuan gittikçe netleşiyor😊Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🤲🏽☺️
Ayseturkoz Portredekitirtil şöyle söylim pat küt hissetmiyorum sadece odaklandığım zaman oturduğum zaman minik minik hareketler hissediyorum tekme falan değil zaten Allahım sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah yakında hissedersin ❤️
Ayseturkoz Erken bence hiç alakası yok canım sonuçta senin karnında bende kendi kendime dedim ki acaba gaz mı acaba başka bişey mi e o kadar da anlamaz değiliz neyin ne olduğunu anlıyoruz araştırdım doktor arkadaşım var ona sordum normal hissedersin dedi ilk gebeliğimde 5 aya geliyordu hissettiğimde şimdi baya baya hissediyorum 😃
Ayseturkoz 44Malatya daha gitmedim gitsem öğrenirmıyım bilmiyorum hafta içi gitcem Allah nasip ederse
Gzde_96 deletedmom126 bende aynı durumdayım canım 😊 bu hafta ilk kez günde 1 kere felan içimde kuş kanat çırpıyor sanki ama öyle tekme felan değil pır pır edior sadece bencede bebek bu organlar hep vardı 😂😂 sağ salim kucagımıza alırız insallah 🙏🏻🙏🏻
deletedmom126 Gzde_96 ay kuzum içimi rahatlattin herkes bağırsak dedi ya bencede bebek 🤷insallah bi kac haftaya daha iyi hissederiz sagliklada kucagimiza aliriz cümleten 😘😘😘😘