Naz1989 Nazmiye Şentürk bende ona gidiyorum hatta çok ta memnun kaldım birde hastanedeki en olgun yaştaki doktor olması güven verdi daha tecrübelidir düşüncesiyle
Leyla- Feyza ve pinar hanim var canim. Ama ikisi hakkinda da pek bilgim yok. Benim takibimi murat bey yapiyor ve ben çok memnunum
Gzdeee Leyla- anladım canım bende bir kez pınar hanıma gittim ama çok sevemedim sanki 🤗 murat bey için herkes çok iyi diyor