Burcuyyy hiç korkmayın. Benim enişteme iki gün önce, üç yeğenime bugün pozitif teşhisi kondu. Geçenlerde hastanede çalışan bir arkadaşıma pozitif dendi. Hepsi de rahat bir şekilde, normal bir grip gibi atlatıyor. Hamilelerde de şu ana kadar bebeğe geçen hiç olmamış. Hatta pozitif annenin sütünde bile virüse rastlanmamış. Virüs değil, normal grip gibi düşünün. Ki sonucunuz daha da belli değil. Stres yapmayın, bol bol su için. Allah herkesi korusun inşallah.