Naz1989 Kızlar bütün ömrüm tuvalette geçiyor hatta gece yatağımı tuvalete taşımak istiyorum önceden bütün gün tuvaletimi tutan ben şuan tutamıyorum 34+6 olduk yerimiz daraldığı için olabilir mi
HandanKiliaslanAkubuk Naz1989 bende 34+3 üm.Aynı şeyleri bende yaşıyorum.Bizim minnaklar büyüdüğü için baskı artıyor sanırım🙃
aslicerkan Naz1989 benim 9 ay 10 gun boyunca bende oyleydim resmen tuvalette uyuyacaktim az kalmis sabret son haftalarda daha sık oluyor
Esmaal Naz1989 bende öyleyim 34.haftanın içindeyim.geceleri bazem saat başı bazen iki saatte bir lavaboya gidiyorum.yatakla labvabo arasında gidip geliyorum.birde ben çok terliyorum sizde de oluyor mu uyandığımda sular içinde oluyorum
tomurcukannesi Ya ben 15. Haftadaym yatmadan giriyorum sonrasında sabaha kadar 2 saatte bi bidaha gidiyorum sanırsınki saatlerce tutmuşumda öyle gidiyorum tuvalete...
senaA GncicekM ben bi bardak suya 4 kere gidiyorum tuvalete cok suda icemiyorum tuvalete tasindim çok su iceni hayal edemiyorum 😀
Naz1989 aslicerkan son haftalarda daha çok oluyor derken daha çok sık mı tuvalete çıkacam bundan sonra çok yoruluyorum fazla aktivite istemiyorum ☹☹
aslicerkan Naz1989 evet oyle diyorlar ama benim o sıklık hep oldu cocuk buyudugu icin idrar torbasina baski yapiyormus oyuzden
Naz1989 Esmaal ben hiç terlemem normalde de yaz kış şimdide ter atmak iyi diye biliyorum ama ben terlemeyen biriyim 😊
Esmaal Naz1989 maşallah bende normalde terlemeyen biriydim bu son zamanlar su içinde uyanıyorum saçlarım bile sırılsıklam oluyo.rabbim hayırlısıyla en güzel şekilde yavrucuklarımızı kucağımıza almayı nasip etsin
Esmaal senaA ben 3.5 litre içiyorum bide beni düşün artık😂😂😂su içmeni tavsiye ederim hem enfeksiyon için hem de ödem olmuyo