POYRAZIN_ANNESI35 15 haftalık hamileyim kireç çözücü çamaşır suyu kullandım kokusunu bir anda çektim. Şu an biraz karnım ağrıyor ama bebeğim de bi sorun yansır mı acile gideyim mi
poyrazsmom_ POYRAZIN_ANNESI35 canım bilmiyorum nasıl çektin içine ama ben hamileliğim boyunca hep haşır neşir oldum çamaşır suyu vs falan ki burda da görüyorum herkes temizliğini falan kendi yapıyo mutlaka çamaşır suyu kullananlar var benim bi sorunum yok çok şükür 35. Haftamdayım bilmiyorum yinede içim rahat etmiyo dersen git ama psikolojikmende olabilir
matrushka POYRAZIN_ANNESI35 Ben de o haftalardaydım sanırım, porçöz ve çamaşır suyu ile temizlik yapmıştım. Mide bulantım feciydi hamileliğimin ilk ve tek kusmasını o akşam yaşadım.
POYRAZIN_ANNESI35 poyrazsmom_ teşekkür ederim canım kokusunu nefes alırken soludum ama şu an daha iyiyim
POYRAZIN_ANNESI35 Elifdoan bebeğim de bi sorun olmaz değil mi bi anda panik oldum ama şu anda ağrım yok çok şükür
Elifdoan POYRAZIN_ANNESI35 olmamıştır allahn izniyle ya dua edelim inşallah tabi gözlemle yine ters giden bir durum fark edersen gidersin hemen