Benimde 40+1 3 gün önce sancım basladı nişan geldi gittik acılma 1 cm dediler agrıların dahada fazlalasınca gel dediler en fazla 3 güne gelirsin doguma dediler ama olan sancılar da tamamen gitti hiç birsey yok bekliyorum ilk gebeliğim oğlumun hiç gelmeye niyeti yok