hindistan cevizi yagiyla her aksam karin , kalca bolgemi yagliyorum bende hic catlagim olmadi.30. haftamdayim suan ve bu benim ikinci gebeligim. ilkindede hic olmadi yine hindistan cevizi yagi kullanmistim. halbuki catlamaya musait bir vucudum var cunku kalcamda gemclikten kalma catlaklarim vardi.. Anneminde karni falan baya catlamis. isin ozu genetik olsa acayip catlamam lazimdi. ama olmamasini hindistan cevizi yagina bagliyorum ben❤️🙏🏻