Dzeyy Kızlar merhaba bebeğinizin özellikle duyduğu bi sese fazla tepki verip tekmelediği oluyor mu şarkıya sizin sesinize vs birde kaç haftalıkken başladı
poyrazsmom_ Dzeyy benim bebeğim karnımı sıvazlayıp ismini söylediğim zaman (poyraz), ve oğluşum dediğim zaman kıpır kıpır yerinde durmuyor susuyorum oda duruyor geri konuşmaya başlayınca aynı acayip oynuyor 30.haftadan beridir farkındayım ben bu durumun😂
Sonay38 Dzeyy ben babasıyla konuşurken çok tepki veriyor kendine konuşuyorum sanıyor herhalde evde kimse olmadığından ben ne konuşsam tepki veriyor 🥰 hatta eşim sabah kızımla konuşta oynasın bana oynamıyor diye küstü 😂
Dzeyy poyrazsmom_ maşallahh bize dah var galiba hafiften oynamalarını hissediyorum ama daha erken olduğu için düzenli değil şuan 20 haftalığz bizdr