MinikKoalaninAnnesi Bi türlü karar veremiyorum doğumuma az kaldı. Yardimci olur musunuz bana tatliş anneler ve anne adayları? 😊
MinikKoalaninAnnesi Elifckroglu Bence güzel isim. Adıyla yaşasın inşallah…Şimdiden hayırlı ve kolay doğumlar diliyorum size.😊
MinikKoalaninAnnesi Baharuras1321 Bende elisa diye düşünüyorum. (Anlamı cennet kapısını bekleyen melek demekmiş.) Yanına bi isim daha olsun diyorum da bakalım artık..🤰😍
MinikKoalaninAnnesi Hepinize teşekkür ederim yorumlarınız için tatliş anneler.Rabbim sağlıklı ve kolay bi şekilde doğumlar bizlere nasip etsin inşallah… 😊🤲💕