Mervegcl benim 34.haftada başladı tansiyonum 16lara kadar çıkıyordu carsambayi bekleme imkanın varsa ve şuan hala yüksekse hemen acile git orda serum felan veriyorlar zaten canım hiç ihmal etme eğer gidemiyorsan da ekmek tuz hamur işi kızartma vs kes bol su iç hareket etmeye özen göster evde aletin varsa takip yap ama kesinlikle git haftan çok küçük şimdiden al onlemini