Zeybilicen 24 .haftamdayım sık sık hissetmiyorum normal mı? Günde ne kadar hissediyosunuz ? Doktoruma 2 hafta var daha ama çok endişeliyim 🥺
Ess34 Zeybilicen bnde 23.haftamdayım canm günün her anı hissetmiyorsun özellikle sabahları hissediyorum bir de bişeyler yiyip uzandığımda net hissediyorum .her saat hissedilmiyor telaş yapma bence ☺️bu haftalarda normal 👍
Zeybilicen Ess34 Bir doktorun yazısına denk geldim 4 saat de 10 tekme atması lazım diye 🥴 bizim için mi acaba ilerleyen zamanlarda mı ? Gün içerisinde evet hissediyorum ama arada bir oluyor .
Ess34 Zeybilicen bence o daha ileriki haftalarda geçerli çünkü bu haftalarda düzenli olmuyor hareket hissetme 👍