Aynurrrr badenzi nerde yaşıyorsun canım bazı özel hastaneler randevusuz calıyo benm gittigim doktor öyle mesela
Bebekbal badenzi canım kadın doğuma gideceksin diye bir şart yok,acile gidip gebeliğe baktırmak istiyorum dedinmi doktor hemen ister üç saate de sonuç çıkar.Bunun için özele gidip para verme bence,sağlık ocağındada sonuçlar geç çıkar en mantıklısı acil
Seedaaff badenzi canım ben özel hastaneye gittim Acil bölümünden beta hcg değerime baktırmak istiyorum diye gittiğimde saat akşam 6 ydı ve sonuç 2 saat sonra çıktı yani kadın doğuma falan gidip sıra Alman gerekmiyor ☺️
1Vera_ badenzi canım ben özel hastanede hiç muayene olmadan direkt kan verdim zaten pozitif değer yazıyor çıkan sonuçta. Sonra 2 güne bir tekrarladım kese görünecek kadar değerim yükselince doktora gittim. Ama şiddetli ağrı kanama falan olursa doktora gitmek fayda var.
Spyn badenzi ben öğrendiğim gün devlette acile gidip kan vermiştim ertesi gün de özele muayeneye gitmiştim bence acile git devlete ☺️
UraSsmom badenzi Hayır canım vezneye gidiyorsun kanda gebelik testi yaptırmak istediğini söylüyorsun ödemeyi yapıp laboratuvara geçiyorsun yönlendirirler zaten
Gizemciim badenzi randevu alsaniz da almasaniz da özel hastane sonucta ücretli. acilden karin agrisi sikayetiyle girin adetim gecikti deyin kadin dogumcuya yönlendirip tahlil alirlar ayni sey yani. hayirli olsun 💕
Gulsumhayal badenzi kesinlikle randevu alıp git hem inşallah güzel haberler alırsın hemde kesene bakmış olur doktor sonuçta kanda pozitif çıkarsa mecbur gideceksin doktora