Merhaba hanımlar 10 hafta 5 günlüğüz şuan iki gündür alttan alttan bi ağrı girer gibi oluyor daha önce düşüğüm olmuştu acaba bişey olurmu diye korkuyorum şuan . İlk başlardaki kasık ağrıları falan kalmadı bitmişti iki gündür de bi ağrı oluyor alttan bi anda giriyor oturuş yatış şeklimi değiştirdim acaba ondan mi diye 20 30 saniye geçmedi bi anlamadım yaşayan varmı acaba bu durumu. Doktora da gidemiyoruz mağlum