38+2 haftalıgız cocuk nerdeyse geldi gelecek ama kızın adına karar veremedik eşim Ece olsun diyor bende Eda olsun istiyorum ozaman ikisini de koyalım dedi ama bir anlamı yok Eda-Ece yada Ece-Eda nebiliyim uyumlu degil gibi sizce nasıl olmalı sonuçta ömür boyu kendisi taşıcak tuaf olmasın