Kaajuu 4+5 deyim keseyi ne zaman görebilirim nelere dikkat etmeliyim bu haftalarda kasık ağrısı normel mi 🎀
Hadibakalim Kaajuu keseyi ben 5+2 de görmüştüm 7+2 de kalp atisi duyuldu..suan hastaneler tehlikeli oldugu icin 4 ,5 gun sonra gidin derim..kasık ağrıları normal bebek yerlestigi için..benim 6.haftada bitmisti kasik ağrılarım
gzemergn Kaajuu 10. Haftadayim hala kasik agrisi cekiyorum htta ara ara kanamalarim oluyor o yuzden cok dert etme agrilari doktor normal yerlsme agrilari dedi
Muberraonur Kaajuu hayırlı olsun canım ben 21.haftadayım bazen kasıklarım ağrıyor gün boyu yani kasık ağrısı normal bişey ☺️ Daha yenisin inşallah mide bulantısı çekmezsin 🤦🏽♀️
Kaajuu Hadibakalim iki günde bir kan testinden bakıyoruz miniğimin sağlına çok şükür herşey yolunda keseyi görüp kalp atışını duyunca rahatlıcaz 🤲🏻🎃
Ncyncy Bence 8. Haftalıkken falan git riske atma, erken göremeyebiliyorsun çünkü ben 8 haftalıkken hem gördüm hem duydum öncesinde duyamamıştık
Eemmyy Ncyncy ay şükür ya herkes erken gidiyordu kalp atışı için, doktorum beni 8. haftada çağırdı Çarşamba günü gitçem. Kendi kendime düşünüp duruyordum neden herkes erken duyuyor da ben 8.haftaya kadar bekliyorum diee ☺️
Eemmyy Kaajuu çok da fazla deil bence. Ben 4 haftalıkken ilk yaptırdığımda 521 di. 2 gün sonra filan 1000 olmuştu
Kaajuu Muberraonur miğde bulantısı kötü ya bende şuanlık yok erken diye herhalde belkide olmaz rahat bi hamilelik geçiririm