Lamelif Kızlar daha önce bu başlığı açtım ama yeteri kadar bilgi alamadım. Sezeryan olucam hangisi daha iyi genel anestezi mi yoksa belden mi uyuşturmak daha iyi?
Suheda Lamelif bence en güzel seyi aneztezi doktorundan ögrenirsin canım onlar çok güzel aydınlatıyor
Papatyaa Lamelif belden uyuşturma yani ( spinal) tercihim cevremde olan cok oldu hepside ısrarla sende ol diyolar
Elif4334 Lamelif spinal oldum ve çoook memnun kaldım genelden memnun kalan hiçkimse yok çevremde çok zor oluyomuş genel anestezi
EnginDenizim Lamelif bende günümü aldim anestezi doktoru epidural önerdi ama duruma göre genelde olabilirmiş öyle dedi
mervebalandi28 Bende on gun sonra sezeryan olcm cok kararsizim oglumu genel oldum ilk bir sati kotuydu cok cqbuk toparladim belden olanlarda bas agrisi bel agrisi kaliomus guya tereddutluyum 🙄🤔
Suheda Meryemce devlette zaten sezeryam olacaksan epidural yani belden uyusturmali yapiyorlar canm ama isteğe baglii olmuyor yani doktorun sezeryan yapmayı herhangi bir soruna gore karar veriyor
Meryemce EnginDenizim kontrolümde sorucam bende doktoruma gun yaklaktikca korkuyorum dogumdan Rabbim kimseye kaldiramacagi yuk vermez onun izniyle insallah kavusuruz bebeklerimize
EnginDenizim Meryemce aminn canım inşaAllah kavusalim sag salim.benimde korkularim hep bebegime bisey olurmu diye icim icimi yiyor😢 en zoru son aymış onu anladım 1 saat hissetmesem yüreğim sıkışıyor😢 son 23 günümüz kaldi inşaAllah
PembeLia Lamelif Spinal anestezi olup çok memnun olan var, genede doktorunuza da sorun tercih sizin.💁🏼♀️
Ikinciyibekliyorum GncicekM spinal de dogumhanede belden igne yapiyorlar sadece . Epidural de belde igne kaliyor ordan ilac veriyorlar dogum bitene kdr. Epidural biraz zor gibi bence acik kalmasi yani . Ben spinal oldum ıgneyi oldum sonrası rüya gibi 🙂
Babyboymom Lamelif ay tabiki spinall😅 Bayıltılmak kabus gibi yani. Ben ilk öyle oldum çok güzel oluyor bebişini kaçırma yani
DLiviyaEsor Lamelif bn panik atak oldugum icin genel anestezi oldum ama keske belden uyusturmali olsaymisim bebegimin digdugu o ani goremedim birde ayilmam zor oldu