Denilotti Ben ikinci hamileligimde hamilelik bel fıtıgı gecirdim çok acılıydı yürüyemiyordum yatamıyordum kalkamazdım afedersin tuvalete bile gidip tek kalkamıyodum eşime yada,5 yasındaki kızımdan güç alırdım eşimin olnadıgı zamenlarda 3 .5 aylıkken başladı fizik tedaviye gittim hamile ler için spor hareketi yapıldı ordaki bir yardımcıyla birlikte 20 gün boyunca gittim biraz hafifle,mişti ama kilo aldıkca ve bebek büyüdükce daha da agrılarım artı son haftalarımda 3 ay evden çıkamadım sadece Dr harici gittim zor bi süreçti benim için dogum günü geldiginde sedyeme zor yattım sezeryan oldum ama çok şükür sanki sezeryan da bırakılmıştı o agrıyı bir kuş gibi çıktım dogumdan agrılı girdigim doguma agrısız çıkmak güzel nasıl rahatmıştım anlatamam eski halime dönmüştüm sanki inan sezeryan agrısını onun yanında hiç sayıyodum hatta beni yataktan kimse kaldırmamıştı ben kendim kalkmıştım orda kaldı bir daha olmadım 12 yıl boyunca şimdi 3 cüye hamileyim ve bu hamileliğimin başında yine aynı agrılar tekrar etti derken 1 ay sürdü sanırım bu defaki hamilelik bel fıtıgı digildi kısa sürdügü için çok rahatım ama bazen öle bir agrım oluyorki bende dayanılcak gibi degil acaba yinemi diyorum çok şükür şimdi iyim