Kızlar 21+6 haftalık hamileyim 1 hafta önce başlayan sağ kalça ve bel arasında bir ağrı sonucu doktoruma danıştım ve erken doğum tehdidim olabileciğini söyledi kontrole gittim öylede çıktı ntsye falan girdim ama sancı yok progestana başladım bunun yanında magnezyum ve diğer kan demir vitamin ilaçlarımı kullanıyorum yaklaşık 3 4 haftadırda vajinamda ağrı var çatı ağrısı heralde ama hafif derecede ağrılarım hareket ettikçe oluyor hep idrar yolu enfeksiyonum da vardı üromisin kullandım ve bol su içiyorum iyi düşünüyorum Rabbime dua ediyorum sağ sağlim kucağıma alayım diye cümlemiz tabi bu şekilde olanınız var mı ? Ne durumdasınız ne kullanıyorsunuz kaç haftadır bu durumdasınız?