Aslihan2 çok uzun oldu kusura bakma 😊😊😊başta o kişilerden biriyim canım neler çektim hem ben hem eşim ne tedaviler gördüm meğerse her ay hamile kalıyormuşum ama bebeği adet günümde düşürüyormuşum bilmeden doktorlarda bilemedi sonradan anladım ben sadece bir iki defa beta hgcm 20 50 arası çıkınca düşük yaptığımı söylediler 4 sene oldu evleneli ailem eşim neler yaşadık piskolojik olarak çöktük evlendim darbeden eşimi 4 gün sonra askere çağırdılar hemen askere gittiler bende kadın Doğuma gittim hiç gitmedim diye ve doktor kistimin olduğunu söyledi 1 ay sonra sonuçları almaya gittiğimde eşimde izne gelmişti kanser olduğumu öleceğimi söyledi eşimin benim yüzüme karşı sonra kanser olmadığım ortaya çıktı başka doktora gittiğimde ama acil ameliyat olmasam kansere çevireceğini söylediler hemen ameliyata alındım 2 ay sonra geri tekrarladı kist yumurtalıklarımı alacaklardı ailem izin vermedi profösere götürdüler o ilaçla tedavi etti bir sene sonra çocuk dedi olmadı zamanlı ilişkiler yumurta çatlatma iğneleri 3 hak denendiğini söylediler bende 8 defa denediler olmadı sonra rahim tüpü filmi çekildim o da temiz çıktı aşılamalara başladık 3 kere aşılama yapıldı gene olmadı en son tüp bebek başvuru yapacaktık kurban olduğum Allah’ın takdiri hamile olduğumu öğrendim hemde kendiliğinden ama bu süreçte eşim ben ailem nasıl yıprandık hem manevi hem maddi yönden ama her duamı kendim için değil her o masalara o hasta yatağına çıktığımda kurban olduğum Allah’ın kimseyle bunla sınamamasını diledim kimseye evlat acısını göstermemesini diledim hayırla dileyen herkese nasip etsin diye dua ettim kendim içinde benim için hayırlısı neyse onu nasip etmesini diledim verecekse bile vakti zamanı vardır ama hayırlı evlatlar olsun istedim daha duam dilimde rabbim hayırla dileyen herkese nasip 🤲🤲🤲