6.cı haftada başladı canım benim 3.5 4 deyken de gecti birde 3 gündür bulantım var bu sabah ta yatakta uyurken bulandı yetistiremedim ayy eşim şok oldu bir anda anlamadım yatak yorgan gitti hiçte öle olmamıştım 25 +1 sanırım üşüttüm yada geri geliyo bulantılar ☹