Kızlar internette baktım bazı teknikler yazıyor ultrason fotosunda eğer kesede size göre sol taraftaysa erkek sağ taraftaysa kız oluyormuş. Benim ilk çocuğumda tuttu sol taraftaydı ve erkek 2.si de aynı şekilde solda . Sizinkiler sağda mi solda mı ve cinsiyetleri neler söyler misiniz?🤗