Bakirdilan56 Dün nişanım gelmisti kizlar dun geceden bu yanada beyaz beyaz parcalar akiyor sizce neden hastanrye gitmelimiyim sabah 10 dan 11 kadar sancim oldu sonra gecti simdide sadece bacak aramda agri var sizce gitmelimiyim hastaneye ?
Dilara8228 Bakirdilan56 Gitme desek gerçekten gitmeyecek misin ? Kimse burda doktor değil söylediğin şeyler normal şeylerde değil. Neden kendini ve bebeğini riske atıyorsun? Burda bunu yazacağına acile git sonradan vicdan azabı çekme.
Ltbumt Bakirdilan56 kaç haftalıksın canım git tabi erteleme önlemini al git öncesinde telefonu numarası varsa doktorunu bir ara derim
Dilara8228 Bakirdilan56 bakarlar canım neden bakmasınlar ben ilk oğlumda tecrübesizdim yalancı sancıyı gerçek sandım gittim baktılar yatisimi bile yaptılar ve devlet hastanesi idi .
Fts2020 Bakirdilan56 Devlettede olsa bakarlar gitmen gerek acilden gireceksin zaten için rahat olur en azından