Bende hareket etmedigi icin korkup panik yapip hastaneye gittim fakat doktorum dedi ki kendini mental ve fiziksel olarak yorma eger yorarsan bebek 1-2 gun kasilir hareket etmez ve bu haftalarda zaten normal dedi son ay hareket olmadiginda sikinti olabilir dedi suan gayet saglikliymis