37 haftalığız daha önceleride bebek toplanıp sertleşiyodu doktorum ara ara olur normal dedi pazartesi kontrole gittiğimdede normal olduğunu söyledi nst de sancı falan çıkmadı normal şuan herşey dedi ama dün kalktığımdan beri karnım hep sert bikaç haftadırda çatı ağrım var zaten ama dünden beri geçmeyen sertlik bu yüzdende bel ağrısı var hareket ederken çok zorlanıyorum yatıp kalkarken otururken yürürken rahat edemiyorum bi türlü ara ara toplanması normal dediler ama dünden beri geçmeyince merak ettim doğum yaklaştığı içinmi olur normalmi acaba ?