Delale Ben 6+1 haftalık hamileyim doktora gittim ve bebeğimin kalp atışı daha başlamadı sizce bir tehlike olabilir mi ve daha önce bulantım oluyordu ama pek fazla yok acaba bebeğimde bir sorun mu var fikir alabilir miyim