Fatma_armutcu Merhaba arkadaşlar ben 4 senelik evliyim ve çocuğum olmuyordu 4 nisanda aşılama oldum ve şükür tuttu bugün aşılamamın 16 inci günü perşembe günü kan verdim 13.3 cıktı sizce düşükmü yükselirmi ?
yagmur91 Fatma_armutcu canım ben 15.8 ile öğrendim iki gün sonra 51.9 oldu. Önemli olan güzel artması. Bende panik yaptım düşük yaşadım önceden diye. Şuan 8 haftalık olduk.
Merve6475 Fatma_armutcu 2 günde bir artması önemli canım ilk değerin cokta önemli degil artış olması onemli
yagmur91 Fatma_armutcu O kadar anlıyorum ki seni. 2. kan testini yaptım beklerken o kadar stres yaptım ki ilk defa o gün kahverengi akıntım oldu. Ben reglimden 4-5 gün önce 15,8 değerini aldım. Çok yeni seninki de inşAllah🙏 Sağlıklı bebeğin olsun🙏🙏🙏🙏
Elifaydogan06 Fatma_armutcu doktorun muhtelmen düşğk diyecek benim 221 idi düşük dedi o kadar üzülmüştüm ki önemli olan artışmış meğer tecrübesiz olunca bilmiyoruz 2 günde bir kan ver canım artık iyi olursa sağlıklı gebelik demektir 🌺