Hatice-02 canım benimde 25+4 de hareketleri 3-4 gün çok azdı dayanamayıp hastaneye gitmiştim doktor bu haftalarda normal olduğunu söylemişti 28. Haftada 1-2 gün yine Azalmıştı ertesi akşamında yine hareketlendi, şimdi 29+1 iz Mesela bugün yine düzensizdi içini ferah tut canım o haftalarda çok normal🙏🏻 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻🌸